Страницы

Майстер клас

Пряма пропорційна залежність. 6 клас

Наш дружній колектив!

Наш дружній колектив!

Розкриття дужок. Розв'язування вправ.

Урок № 84

Тема. Розкриття дужок. Розв'язування вправ.
Мета: відпрацювати навички застосування вивчених правил для розв’язування вправ із розкриттям дужок і взяттям доданків у дужки. Продовжувати розвивати вміння виконувати додавання і віднімання раціональних чисел, опираючись на вивчені правила. Виховувати прагнення до вдосконалення знань умінь і навичок.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
(чотири учня біля дошки з подібними до домашніх завданнями)
Запитання для учнів:
Які числа називаються протилежними
Чому дорівнює сума протилежних чисел.
Як додати два дроби з однаковими знаменниками
Як додати два дроби з різними знаменниками
Що є сумою двох від'ємних чисел
Як від одного числа відняти інше
II. Систематизація та узагальнення знань
Усні вправи
1.     Обчисліть:
а) -1 + (-7); - 17 + (-13); -10 + (-20); -0,2 + (-2,8); (-10) + (-90), - + ;
б) -3 + 3; -7 + 7; -5 + 3; -11 + 8; 10 + (-6); 12 + (- 16); -5 + 6; -7 + 19;
в) 5 - (-2); 5 - 7; -3 - 8; -6 – (-9).
2.     Чи правильно розкрито дужки?
а) 3 + (-5 - 2) = 3 - 5 - 2;        б) 3 - (-5 + 2) = 3 + 5 - 2;
в) 3 - (5 - 2) = 3 - 5 - 2;                    г) 3 - (5 + 2) = 3 - 5 + 2.

Ігровий момент

3.     * на дошці числа-3; 5; -7: «Я додав два чис­ла і від цієї суми відняв третє число. У мене вийшло деяке від'ємне число. Яке?»
Під час розв'язування усних вправ учні повторюють основні алго­ритми, пов'язані із додаванням і відніманням раціональних чисел. Більш детальніше додавання, віднімання і їх особливості розгля­даємо під час виконання письмових вправ.

III. Узагальнення та вдосконалення вмінь 
Розв'язування вправ
1.     а) Виконайте віднімання: -3,2 - (6,3); -4 - 1 ; -2,6 - (-1,4); 2  - 3 .
б) Розв'яжіть рівняння: 2,4 + х = -2 ; z -  = 6 .
в) Знайдіть значення виразу: - (-1,8 - 4,3) - 5,7.
2.     Розкрийте дужки і спростіть вираз:
а) (5,3 + а) - (а + 6,4);            б) - (9,4 - b) + (- b + 3,7);
в) - (х - 5,8 - у) - (11,3 - х);     г) (a b 7,4) + (-7,4 + b + a).
3.     Обчисліть:
4.     Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
а) 4,35 - 5 - (1,63 - 2,72);       б) (0,211 + 0,817) - (0,302 - 0,7);
в) - 8,543 - (- 3,52 + 7,133 - 1,48) - (4,006 + 0,5).
5.     Розв'яжіть рівняння: а) 11 – х – 8 = -2,3; б) –х + 7 – 18 = 5.

IV. Підсумки уроку
Ігровий момент «Найрозумніший*
Тестові запитання
На дошці записані два різних числа, наприклад -11 та 3. Учень швидко відповідає на запитання, які учитель ставить у короткій формі.
1)    Модулі.
2)    Яке з чисел більше?
3)    Два цілих числа між ними.
4)    Два числа, менші за обидва.
5)    Два числа, більші за обидва.
6)    Сума чисел.
7)    Різниця.
8)    Сума першого і числа, протилежного другому.

V. Домашнє завдання
Пар.5 ст.202, запитання

№1137, 1138, повт.1118

Комментариев нет:

Отправить комментарий